zc.png

Vacature:

2e lijns Servicedesk

💶 € 3500

🧭 De Meern

🎓 Medior

🕔 36 - 40 uur

📝 Vaste functie

Informatie

Solliciteer

  • Persoonlijke ontwikkeling

  • Veel doorgroeimogelijkheden

  • Hybride werk

Contact

Charlotte

  • Ben jij iemand met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, die graag zelfstandig werkt én energie krijgt van het oplossen van technische vraagstukken? Dan is deze functie wellicht iets voor jou. Voor een snelgroeiende en internationaal opererende organisatie binnen de retailtechnologie zoeken we per direct een enthousiaste, proactieve en ervaren 2e Lijns Service Desk Medewerker met het volgende profiel:

    • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van ICT (bij voorkeur niveau 4)

    • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare 2e lijns service desk functie

    • Ervaring met Windows Server 2003 of hoger en Windows 7

    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

    • Kennis van ITIL is een pré

    • Ervaring binnen een retailomgeving is een voordeel

    Verder beschik je over een klantgerichte en communicatieve houding, werk je nauwkeurig en analytisch, ben je stressbestendig en in staat prioriteiten te stellen. Je neemt graag initiatief en voelt je verantwoordelijk voor je werk.

  • Je krijgt een veelzijdige en uitdagende functie in een dynamische omgeving waarin retail en technologie samenkomen. Geen dag is hetzelfde. Er wordt gewerkt in een informele sfeer met veel aandacht voor collegialiteit en samenwerking.

    Wat je verder kunt verwachten:

    • Een afwisselende baan met inhoudelijke diepgang en klantcontact

    • Werken met bekende retailers in Nederland en de rest van Europa

    • Hybride werkmogelijkheden (deels vanuit huis)

    • Deelname aan een stand-by rooster (geen 24/7 dienst, wel zaterdagen in roulatie)

    • Moderne arbeidsvoorwaarden waaronder bijvoorbeeld een leasefietsregeling

    • Veel ruimte voor eigen initiatief, zelfstandigheid en professionele groei

  • In deze rol ben je verantwoordelijk voor het leveren van functionele en technische ondersteuning aan gebruikers in de retailsector. Denk aan winkelpersoneel zoals storemanagers en kassamedewerkers. De ondersteuning betreft zowel software (o.a. kassa- en betaalsystemen), hardware (zoals betaalterminals) als operationele processen (bijvoorbeeld leverings- en betaalprocessen), allemaal draaiend binnen een Windows-omgeving.

    Jouw taken in het kort:

    • Registreren, analyseren en oplossen van meldingen die door de 1e lijn worden doorgezet

    • Schakelen met 3e lijns collega’s bij complexe technische vraagstukken

    • Actief delen van kennis en informatie met 1e lijns collega’s, bijvoorbeeld over veelvoorkomende issues

    • Ondersteunen bij migratietrajecten en betrokkenheid bij escalaties

    • Beheren en actualiseren van technische documentatie

    • Draaien van een roulerende stand-by dienst (inclusief zaterdagen)

  • Je komt te werken bij een toonaangevende aanbieder van technologische totaaloplossingen voor de retailmarkt. Deze organisatie ontwikkelt, levert, installeert en onderhoudt o.a. point-of-sale systemen, randapparatuur en omnichannel-oplossingen. Daarnaast bieden ze adviesdiensten op maat, gericht op het volledig ontzorgen van retailklanten.

    De organisatie heeft vestigingen in Nederland en België, met in totaal circa 100 medewerkers. De bedrijfscultuur is informeel en open, waarbij zelfstandigheid en initiatief worden gestimuleerd. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling, in een team met een gedeelde drive om klantwaarde te leveren.

Solliciteer en groei door.

VOLG ONS VOOR MEER!