Kandidaat:
Brinsley
Informatie
💼 Support Engineer
🧭 Utrecht
🎓 IT Expert, mbo 4
🕔 36 uur
🪪 Rijbewijs
📝 Detachering
Jaar
2023 – heden
2022 - 2023
2022 - 2022
2022 - heden
2021 - 2022
2020 - 2021
2018 - 2020
Competenties
✔ Communicatief
✔ Secure werkwijze
✔ Oplossingsgericht
✔ Leergierig
Werkervaring
Functie
Support Engineer
Support Engineer
Support Engineer
Support Engineer
Support Engineer
IT beheerder
Support Engineer
Opleidingen
Contact
Charlotte
Huidige functie bij BORN-IT Professionals als Support Engineer met focus op Servicedesk taken en incidentenbeheer.
Bij Partou als Support Engineer verantwoordelijk voor eerstelijns IT-support, remote assistance, en beheer van diverse systemen.
Bij Extron als Skilled Servicedesk Engineer werkzaam met eerstelijns IT-support, hardware klaarmaken, en uitrollen van systemen.
Werkplekbeheerder bij Royal A-ware met taken zoals inspoelen van dashboard PC's en uitrollen van beveiligingssystemen.
Eerdere ervaring als Support Engineer bij Santander, IT-beheerder bij CARD IT Support, en ICT-support bij de Koninklijke Luchtmacht.
Opdrachtgever
Partou
Extron
Royal A-ware
BORN-IT Professionals
Santander
CARD IT Support
Koninklijke Luchtmacht
-
Vriendelijke en enthousiaste Support Engineer
Leergierig met sterke focus op IT-ontwikkeling
Uitdagingen aangaan en ervaring opdoen in nieuwe omgevingen
Proactieve houding, neemt initiatief en helpt collega's
Sterke communicatieve vaardigheden
Secure werkwijze en oplossingsgericht
Ervaring met diverse IT-tools en systemen
Teamplayer die bijdraagt aan een goede werksfeer
-
Uitdagende positie waarin IT-kennis verder ontwikkeld kan worden
Mogelijkheden om nieuwe tools en omgevingen te verkennen
Een dynamische werkomgeving met ruimte voor initiatief en groei
-
Servicedesk taken zoals het registreren en bewaken van calls
Incidentenbeheer en proactieve monitoring van ICT-omgeving
Eerstelijns IT-support via telefoon en remote tools
Kennis delen en rechten beheren in systemen zoals Quebble en Active Directory
Ervaring met diverse IT-tools, waaronder Windows, Azure, Intune, Office 365, en meer
Uitrollen en beheren van systemen zoals Windows, Exchange, en VPN-profielen
Troubleshooting en onderhoud van printers, switches, routers, en andere IT-apparatuur
Microsoft Windows (8, 10, 11) en Office (2019, 365)
Serverbeheer en -management, waaronder Exchange, Windows Server, SQL Server, en Azure
Service Management Tools zoals TOPdesk, ServiceNow, en Autotask
Netwerk- en securityvaardigheden met Cisco, HP, firewalls, en meer
Databasekennis met MySQL, Oracle, en Microsoft SQL Server
Overige tools zoals Remote Desktop, TeamViewer, PowerShell, en VMWare
Ervaring met diverse besturingssystemen, waaronder Linux/Unix en macOS
Kennis van ITIL, SCRUM, Agile, en Prince2.
Skills:
Zijn technische kennis ligt voornamelijk op het gebied van Windows 8/10/11, Office 2019/365, Windows Server 2012/2019, Active Directory, Azure, SCCM, Intune, Cisco, TeamViewer, PowerShell, MacOS, TOPdesk, ServiceNOW, TOPdesk, Autotask, ITIL.
-
Brinsley heeft al 5 jaar ervaring als IT Support Engineer. Zijn IT carrière is begonnen bij De Koninklijke Luchtmacht, waar hij twee jaar voornamelijk bezig is geweest met het installeren en configureren van Windows en opzetten van Wi-Fi en Mesh netwerken. Via BORN-IT Professionals heeft Brinsley al meerdere projecten gedraaid en is nu een project aan het afronden bij Partou en per maart 2024 beschikbaar.
Brinsley is op het moment bezig met het behalen van het AZ-900 certificaat en is daarna niet uitgeleerd en zoekt hij een leuke uitdaging die hij vol enthousiasme kan aanpakken.
Sector
Zorg en Welzijn
IT
Detailhandel
IT
Financieel
IT
Overheid
Alles afgerond
Jaar
2020 – 2023
2018 – 2020
2024
2024
2023
2023
2021
2021
2020
Niveau
Mbo-niveau 4
Mbo-niveau 2
Microsoft MS102
Microsoft AZ900
Microsoft MS900
PeopleCert ITIL 4
Cisco Netacad CCNAv7 Bridging
Cisco Netacad IoT
Cisco Netacad Cybersecurity Essentials
Opleiding
IT Expert Systems and Devices
ICT medewerker
Trainingen & Certificering
Versterk je team vandaag!
Interesse in deze kandidaat? Stuur ons een bericht!