Change manager / Servicedesk Coördinator – Regio Den Haag

Introductie

Ben jij op zoek naar groei? Wil je meer de technische kant opgaan en doorstromen naar het projectenteam of wil je juist de kant op van Business Intelligence of Security, alles is mogelijk.

Organisatie

Deze organisatie wil graag hun klanten in de digitale transformatie succesvol maken op de gebieden; Software Development, ICT, Security en Data. Zij bieden betrouwbare en consistente service en ontzorgen verschillende bedrijven op IT gebied.

De organisatie is ambitieus en wil graag echt impact maken. Dit kan alleen gerealiseerd worden met mensen die het beste uit zichzelf willen halen. Daarom willen zij dat de werknemers het ook echt naar hun zin hebben, dat ze in een omgeving werken waar ze echt iets kunnen toevoegen en waar ze zich verder kunnen blijven ontwikkelen. Belangrijk motto wat zij nastreven ‘aan en gaan’, oftewel ze houden van ondernemen en aanpakken!

Functie

Het servicedeskteam levert samen de technische support aan klanten door het verwerken van eerste en tweedelijnsmeldingen en het uitvoeren van operationele beheerwerkzaamheden. Om nog een succesvoller team te realiseren zoeken wij een Servicedesk Coördinator die ervoor zorgt dat de juiste ITIL processen gevolgd worden. Daarnaast ben jij natuurlijk het allereerste aanspreekpunt voor jouw collega’s. Jij adviseert hoe je collega’s klanten tevreden houden, hoe effectiviteit verhoogt kan worden en je stimuleert de ontwikkeling binnen het team.

Ook maak jij de roosters voor de interne servicedesk en de externe beheerdagen. Belangrijk is de bezetting goed is en dat je zelf ook bijspringt indien nodig. Kansen worden door jou gesignaleerd om processen te verbeteren en jij stelt hier ook een verbetervoorstel voor op. Onder jouw leiding wordt zowel het servicedeskteam als de dienstverlening naar een hoger niveau getild.

Als change manager controleer jij of de tickets correct geclassificeerd zijn en volg je de juiste procedures hierin. Uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor de kwaliteit en doorlooptijd van alle changes, toezicht en sturing is hiervoor heel belangrijk.

Functie eisen

• Minstens een afgeronde MBO4 opleiding in de richting van ICT

• Minimaal 3 jaar ervaring op een IT servicedesk. Enige leidinggevende ervaring is een pré

• In het bezit van een ITIL certificaat (must)

• Ervaring en kennis met TOPdesk

• Zowel de Nederlandse als de Engelse taal beheersen

• Windows server 2012/2016, Active Directory, Exchange, RDS, Office365, OneDrive, Skype

• Ervaring met Veeam, VMWare, Citrix, powershell, SQL en kennis van firewalls en switches

• Ervaring met Solarwinds N-central is een pré

Aanbod

• 25 vakantiedagen

• Budget en ruimte voor je opleiding. €150,- per maand en 36 uur op jaarbasis om aan je opleiding te besteden

• Oneindige doorgroeimogelijkheden

• Een werkomgeving met diversiteit aan werkzaamheden

• Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid

• Elke dag gratis lunch

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-7986806 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 207986806

Deze website gebruikt cookies, en laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd, en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Wil je een optimaal werkende website, inclusief video, foto's en social media berichten? Klik dan op de groene button "Accepteren".