Introductie

Help jij graag mensen met problemen en vragen over systemen en applicaties en ben jij daarnaast bedreven in het oplossen van mogelijke storingen? Ben jij analytisch sterk, oplossingsgericht en wil jij meedenken in verbeteringen?

Organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende distributiepartner voor de wereldwijde chemische en voedingsindustrie. Ze hebben hun hoofdkantoor in Nederland (Rotterdam), maar doen business in meer dan 40 landen. Ze richten zich op het succes van de klant door een inspirerende partner te zijn met innovatieve producten, diensten en oplossingen.

Functie

• Incidenten (vragen en verzoeken) aannemen, registreren (Topdesk), analyseren, volgen en afhandelen of overdragen
• (Eind)gebruikers ondersteunen. Telefonisch, e-mail, Face2face, remote desktop, of instant messaging.
• Eerstelijns support voor (ver)storingen, hardware support en her installeren van software
• Werkplek beheer; Installeren en configureren van hardware en software
• Bewaken performance, uitvoeren preventieve controles, beoordelen foutmeldingen en signaleren van (dreigende) verstoringen;
• Oplossen van zich voordoende problemen door het analyseren van storings oorzaken en uitvoeren van herstelwerkzaamheden,
• Veiligstellen van bestandsgegevens door het uitvoeren van de back-up en recovery procedures.
• Inbrengen van autorisaties en registratie uitgifte licenties en rapportage over gebruik.• Proactief doorvoeren van maatregelen voor het minimaliseren van verstoringen als gevolg van in- en externe interventies (hacking, virussen, stroomstoringen e.d.), inclusief up-to-date houden van de verschillende security tools
• Signaleren aanpassingen/uitbreidingen van de infrastructuur naar de leidinggevende;
• Participeren in projectgroepen gericht op het uitwerken van verbeteringen, beoordelen van concept-projectplannen, aangeven van technische mogelijkheden/ beperkingen/alternatieven;
• Doorvoeren van verbeteringen in de infrastructuur volgens vastgesteld plan, uittesten van verbeteringen en aangeven van noodzakelijke aanpassingen;

Functie-eisen

• Mbo-niveau 4, ICT gerelateerd
• 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring in een internationale omgeving is een pre
• Kennis van Microsoft Office/O365, TCP/IP-netwerken (LAN, WAN)
• Ervaring met de volgende systemen: Citrix, Intune, Microsoft Dynamics AX, Microsoft CRM
• Vloeiend in Engels en Nederlands. Kennis van Duits en/of Frans is een pre
• Procesmatig werken aan de hand van beschreven kaders en standaardbeschrijvingen (ITIL, Service Level Agreement).
• Klant- & oplossingsgericht, communicatief sterk en oplossingsgericht. Daarnaast ben je stressbestendig, proactief en kun je zelfstandig werken in teamverband

Aanbod

• Competitief salaris
• Aantrekkelijke secundaire voorwaarden
• Veel oog voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 202149302