Medior Systeem- en On-Site Support beheerder – ‘s-Gravenhage

Introductie

Wil jij werken in een groeiende organisatie? Houd je ervan om zelfstandig en proactief aan de slag te gaan?

Organisatie

Deze organisatie wil graag hun klanten in de digitale transformatie succesvol maken op de gebieden; Software Development, ICT, Security en Data. Zij bieden betrouwbare en consistente service en ontzorgen verschillende bedrijven op IT gebied.

De organisatie is ambitieus en wil graag echt impact maken. Dit kan alleen gerealiseerd worden met mensen die het beste uit zichzelf willen halen. Daarom willen zij dat de werknemers het ook echt naar hun zin hebben, dat ze in een omgeving werken waar ze echt iets kunnen toevoegen en waar ze zich verder kunnen blijven ontwikkelen. Belangrijk motto wat zij nastreven ‘aan en gaan’, oftewel ze houden van ondernemen en aanpakken!

Functie

Als je op kantoor bent behandel je de tweede- en derdelijns meldingen. Geen enkele klant is hetzelfde dus elk systeem is anders ingericht. Geen dag is hetzelfde en jij bent breed inzetbaar. Jij bent daarom ook het escalatiepunt voor de servicedeskmedewerkers. Om de expertise en kennis uit te breiden van je collega’s is het belangrijk dat je de overdracht aan de servicedeskmedewerker goed volbrengt.

Oplossingen worden uitgevoerd als team. Onder de leiding van project managers voer jij specifieke taken uit. Het uiteindelijke doel is om in de toekomst zoveel mogelijk te automatiseren. Om dit te realiseren zijn verbetervoorstellen nodig, zowel technisch als procesmatig. Via de Servicedesk Coördinator/Change Manager krijg je uitdaging om niet standaard changes door te voeren en te standaardiseren.

Ook ga je op beheerdagen waar je on-site support levert aan diverse klanten. Je bent hier het visitekaartje van het bedrijf en zorg je voor een uitstekende relatie.

Functie-eisen

• Minstens een afgeronde MBO4 opleiding in de richting van ICT

• Minimaal 3 jaar ervaring op een IT servicedesk met face-to-face gebruikersondersteuning

• In het bezit van een ITIL certificaat v3 of 4 (must)

• Ervaring en kennis met TOPdesk

• Zowel de Nederlandse als de Engelse taal beheersen

• Windows server 2012/2016, Active Directory, Exchange, RDS, Office365, OneDrive, Skype

• Ervaring met laptops image, thin clients (configureren, managen, updaten)

• Ervaring met Veeam, VMWare, Citrix, powershell, SQL en kennis van firewalls en switches

• Ervaring met Solarwinds N-central is een pré

Aanbod

• 25 vakantiedagen

• Budget en ruimte voor je opleiding. €150,- per maand en 36 uur op jaarbasis om aan je opleiding te besteden

• Oneindige doorgroeimogelijkheden

• Een werkomgeving met diversiteit aan werkzaamheden

• Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid

• Elke dag gratis lunch

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa 020-2149302

Deze website gebruikt cookies, en laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd, en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Wil je een optimaal werkende website, inclusief video, foto's en social media berichten? Klik dan op de groene button "Accepteren".