Senior Helpdeskmedewerker – Den Haag

Introductie

Wil jij een functie met veel verantwoordelijkheden binnen een grote speler binnen de globale automotive industrie? Grijp deze kans in Den Haag!

Organisatie

De opdrachtgever is het Dealer Supportcentrum van een groot en internationaal automotive bedrijf, gevestigd in Den Haag. De organisatie is een grote speler en hecht belang aan passie voor de producten en het werk, dit uit zich in hoge klanttevredenheid, competitieve werknemers en volume.

Functie

Het registeren en afhandelen van incidenten, klachten en vragen behoort tot jouw verantwoordelijkheden, dit doe je op een klantgerichte en efficiënte wijze. De 2e lijn meldingen gaan voor ongeveer 80% over applicatie ondersteuning en 20% systeem ondersteuning, wat voor een afwisselende dag zorgt. Je zult bijvoorbeeld ook initieel onderzoek uitvoeren van alle incidenten.

Ook zul je je dagelijks bezighouden met communicatie in het Engels en Nederlands (telefonisch en schriftelijk), waaronder het bijhouden van mail in de helpdesk mailbox en het correct doorgeven van business-gerelateerde vragen aan de juiste contactpersonen. De registratie is in het Engels en je zult werken met internationale systemen. Het beheren van de Laatste Nieuws pagina op Extranet behoort ook tot je takenpakket.

Hiernaast heb je andere verantwoordelijkheden als helpdeskmedewerker. Hieronder valt onder andere de bewaking en escalatie van incidenten in Topdesk; het aandragen van oplossingen tot 15 minuten; het registreren van geboekte uren en het uitvoeren van controle- en beheerwerkzaamheden.

Functie eisen

Je beschikt over een afgeronde ICT MBO 3 opleiding en hebt je ITIL Foundation behaald.

Je zou jezelf omschrijven als een teamspeler, klantgericht, analytisch en flexibel. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels. Voor deze functie is het van uiterst belang dat je op een accurate manier werkt en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel hebt. Je gaat proactief te werk en bent stressbestendig. Hiernaast is het van belang dat je in bezit bent van een rijbewijs B.

Wat betreft technische kennis, je hebt ervaring met IT hardware, netwerken, software, Windows 200x, XP en 7, ITIL, Microsoft Office en Helpdesk tools; met name Topdesk. Ook is het een pré als je kennis hebt van bedrijfsprocessen bij Dealers, Dealer Management Systeem Autoline & WinCar en diverse SLA’s.

Aanbod

Het bedrijf biedt mooie arbeidsvoorwaarden, waar we je uiteraard graag meer over vertellen mocht je interesse hebben in deze vacature.

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-7986806 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa 020-7986806

Deze website gebruikt cookies, en laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd, en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Wil je een optimaal werkende website, inclusief video, foto's en social media berichten? Klik dan op de groene button "Accepteren".