Vacature:

Servicedesk Medewerker

Informatie

💶 € 2300 - € 3000

🧭 Bollenstreek

🎓 Medior - Senior

🕔 40 uur

📝 Vaste functie

Solliciteer

✔ Dynamisch team

✔ Informele werkomgeving

✔ Ruimte voor ontwikkeling

Contact     

Charlotte

    • Een afgeronde IT-gerelateerde opleiding;

    • Vriendelijkheid en sterke communicatieve vaardigheden;

    • Stressbestendigheid en een positieve instelling;

    • Werkervaring in de IT-sector is een pre.

  • Ze bieden een marktconform salaris in een informele werkomgeving waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. Je werkt in een jong en dynamisch team met een no-nonsense mentaliteit. Belangrijker nog, ze bieden je de ruimte en mogelijkheden om nog beter te worden in wat je doet.

    • Een uitdagende en hectische werkomgeving;

    • Ruimte voor creativiteit, zelfstandig werken en initiatief nemen;

    • Gezellige vrijdagmiddagborrels met collega's;

    • Mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen.

  • Als Servicedesk Medewerker ben je samen met je collega's het eerste aanspreekpunt voor hun klanten. Je zorgt ervoor dat klanten snel weer verder kunnen werken bij vragen of problemen. Je schakelt snel en vindt het geweldig om een breed scala aan taken uit te voeren. Daarnaast ondersteun je ervaren collega's bij het uitvoeren en verbeteren van procedures.

    Je werkt dagelijks met: Microsoft 365, Active Directory, Windows 10/11, Server 2016/2019/2022, VoIP-oplossingen en netwerken.

  • Deze organisatie is een full-service automatiseringsbedrijf dat al sinds 1996 actief is. Met meer dan 800 tevreden klanten bedienen zij een breed scala aan sectoren, waaronder bloemensector, zorg en juridische dienstverlening (mkb). Hun team bestaat uit 15 enthousiaste medewerkers met een gedreven mentaliteit. Zij zijn gevestigd in Sassenheim, maar bedienen klanten in heel Nederland, met een focus op de Randstad.

    Op kantoor kun je genieten van diverse games en VR-brillen, en ze hebben recentelijk geïnvesteerd in snelle laptops, mooie monitors en draadloze technologieën. Ze hechten veel waarde aan een open en professionele werkomgeving, waarin fouten maken wordt gezien als een kans om te leren. Hun bedrijfscultuur kenmerkt zich door vertrouwen en collegialiteit, met ruimte voor humor maar altijd professioneel naar de klanten toe.

Solliciteer en groei door.