Introductie

Je ben goed in het analyseren en oplossen van incidenten, hebt brede IT-kennis en beschikt van nature over een probleemoplossend vermogen. Daarnaast ben je communicatief sterk, open en een klantgerichte houding.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een ambitieuze en toonaangevende onderneming. Zij helpen middelgrote en grote ondernemingen die behoefte hebben aan zorgeloze IT, hierin zijn zij actief op de gebieden Workspace, Hybrid IT en IT Security. Er heerst een no-nonsense, resultaat gedreven cultuur en korte communicatielijnen met collega’s die een informele sfeer omarmen, sportief zijn en werken leuk vinden.

Functie

Je maakt deel uit van het Skilled service desk team van onze opdrachtgever. Hierin ben jij verantwoordelijk voor het oplossen van de complexere incidenten. Je hebt hierin ruime ervaring en kennis en lost het meeste tijdig op. Je snapt echter ook wanneer specialisme nodig is, en escaleert dan tijdig via je coördinator naar onze interne of externe specialisten.

Functie-eisen

• Je bent een solide teamspeler. Je bent klant- en kwaliteitsgericht.
• Minimaal 3 jaar Servicedesk ervaring
• Kennis van systeembeheertaken (gebruikersbeheer/serverbeheer)
• Kennis van Active directory
• Kennis van Citrix
• Kennis van back-up oplossingen (Veeam)
• Kennis van Microsoft producten

Aanbod

• Veel vrijheid om eigen keuzes te maken; bijvoorbeeld om je dag in te richten maar ook om verantwoorde beslissingen te nemen.
• Ruime opleidings- en certificeringsmogelijkheden en kennissessies
• Uiteraard een uitstekend en eigentijds pakket arbeidsvoorwaarden

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 20 2149302