Introductie

Op zoek naar een leuke baan als Support Engineer 2de lijn bij een dynamisch IT bedrijf? Ben jij iemand die zaken snel oppakt, werk uit handen neemt en initiatief toont en heb je een passie voor IT? Wij zoeken een iemand die vooruitdenkt, flexibel ingesteld is en plezier haalt uit een dynamische omgeving.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een snelgroeiend en fris IT bedrijf uit Utrecht met klanten door heel Nederland en een enthousiast team dat de klant voorop stelt, oog heeft voor kwaliteit en plezier tegelijk. Ze zijn een IT managed services organisatie met 3 eigen datacenters. Ze stellen ons ten doel om alle IT zaken voor de klant te regisseren, zodat de klant zich kan richten op haar core business.

Functie

Wij zijn voor onze opdrachtgever op zoek naar een energieke en enthousiaste collega die van afwisseling houdt endie het leuk vindt om contact te hebben met klanten. Ook iemand die inhoudelijk zijn/haar hand niet omdraait voor IT vraagstukken rondom kantoorautomatisering, security, cloud-migraties, imaging of Office 365 implementaties en vooral meerdere balletjes tegelijk in de lucht kan houden.

Jouw takenpakket is erg veelzijdig en je verveelt je geen moment. Je taken bestaan uit het efficiënt organiseren en afhandelen van meldingen en wijzigingen van klanten rondom hun automatisering. Een kleine greep uit de zaken die kunnen langskomen:

  • Onderhouden van contact met klanten, het monitoren van systemen etc.
  • Oplossen van storingen, voorbereiden van datamigratie
  • Implementeren van nieuwe omgevingen
  • Implementeren van wijzigingen
  • On-site bezoeken bij klanten

Daarnaast pak je af en toe andere operationele/organisatorische zaken op rondom innovatie projecten, het configureren van hardware in de eigen datacenters of het begeleiden van medewerkers van klanten bij hun transitie naar de (hybride) cloud. Je houdt overzicht en zorgt dat problemen snel worden opgelost en zaken goed geregeld zijn voor de klanten. Het is een functie waarin meedenken en vooruitdenken wordt gewaardeerd.


Functie-eisen

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (+Engels is een pré)
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in IT, waarvan minimaal 3 jaar ervaring in een IT support- of servicedesk functie
  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding
  • Microsoft kennis en/of certificering
  • Kennis van netwerktechnologieën
  • Rijbewijs B
  • Deskundige, representatieve, enthousiaste, servicegerichte en zelfstandige houding
  • Je bent goed in plannen en houdt van het oplossen van (complexe) IT vraagstukken
  • Je neemt verantwoordelijkheid en ziet het werk liggen.
  • Samenwerking en collegialiteit staan bij ons voorop en zijn voor jou een vanzelfsprekendheid.

Aanbod

  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week
  • Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl.

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 202149302