Vacature:

Support Engineer

Informatie

💶 € 2600 - €3400

🧭 Utrecht

🎓 Medior-Senior

🕔 36 - 40 uur

📝 Vaste functie

Solliciteer

✔ Doorgroeimogelijkheid

✔ Innovatieve Werkomgeving

✔ Professionele Ontwikkeling

Contact     

Charlotte

    • Je bent een natuurlijke multitasker die het overzicht behoudt, zelfs in hectische situaties;

    • Je beschikt over mbo - niveau 4 of hbo-niveau;

    • Je hebt uitstekende plannings- en organisatievaardigheden;

    • Je bent communicatief sterk, sociaal ingesteld en vindt het leuk om klantcontact te hebben;

    • Je bent oplossingsgericht en zorgt dat klanten volledig en naar tevredenheid worden geholpen;

    • Zelfstandig werken is voor jou geen probleem;

    • Je hebt de drive die past bij een jong en sterk groeiend bedrijf.

      Daarnaast heb je ervaring met:

    • 1ste en 2de lijns tickets;

    • Microsoft, Office en Azure;

    • Modern Workplace;

    • Datacenters en VPN.

  • Als jouw toekomstige werkgever beloven zij:

    • Een brutosalaris tussen € 2600 en € 3400 per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;

    • Doorgroeimogelijkheden naar functies zoals project engineer of cloud engineer;

    • Vakantiegeld;

    • 25 vakantiedagen;

    • Onkostenvergoeding en een pensioenregeling;

    • ·Een telefoon, laptop en een headset.

    • Oppakken van 1ste en 2de lijns tickets;

    • Monitoren via Zabbix;

    • Oplossen van complexe issues;

    • Ondersteuning bieden aan de 1ste lijns;

    • Telefonisch contact met klanten, soms bijspringen op de 1e lijn.

  • Voor elk bedrijf in Nederland is het essentieel om goed bereikbaar te zijn. Dit bedrijf streeft ernaar om deze connectiviteit te faciliteren met innovatieve IT- en Telecomoplossingen. Daarom zijn zij op zoek naar nieuwe teamleden! Als een van de vooraanstaande Strategische Partners van KPN en Gold Partner van Microsoft, bieden zij betrouwbaarheid aan hun klanten. Maar dit kan alleen worden waargemaakt met uitstekende support. Ben jij degene die het team van ervaren Servicedeskmedewerkers ICT komt versterken?

    Indien je affiniteit hebt met netwerk & telecom, communicatief sterk bent en het leuk vindt om klanten op een creatieve manier te assisteren bij hun uitdagingen, dan heeft dit bedrijf de ideale functie voor jou als (Skilled) medewerker Cloud Support, waar ruimte is voor nieuwe initiatieven en ideeën. Werk je graag in teamverband met andere supportmedewerkers en engineers? En ben je proactief in het identificeren en oplossen van klantissues, hoe complex deze ook mogen zijn? Dan willen ze graag met jou in gesprek gaan.

    Bij dit bedrijf heerst een open en informele bedrijfscultuur waarin je aan je ambities kunt werken met diverse doorgroeimogelijkheden. Je krijgt een intensief inwerkprogramma, trainingen en de nodige ondersteuning. Werken bij hen betekent samenwerken met ongeveer 60 enthousiaste vakidioten zonder ingewikkelde managementlagen.

Solliciteer en groei door.