zc.png

Vacature:

Support Engineer

💶 3300

🧭 Zuid-Holland

🎓 Medior - Senior

🕔 32-40 uur

📝 Vaste functie

Informatie

Solliciteer

  • Persoonlijk ontwikkelplan

  • Leaseauto

  • Thuiswerkregeling

Contact

Charlotte

  • Als Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten bij IT-gerelateerde vragen, incidenten en verzoeken. Je werkt (afhankelijk van de organisatie) op een skilled servicedesk of onsite bij klanten en zorgt ervoor dat IT-vraagstukken snel en professioneel worden opgelost. Je schakelt waar nodig met specialisten binnen het team en draagt bij aan een uitstekende gebruikerservaring.

    Je werkzaamheden kunnen onder andere bestaan uit:

    Voor deze rol zoeken wij professionals met (Let wel, dit is algemeen, maar er wordt aan de hand van je ervaring gekeken welke vacature het beste bij je past):

    • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van ICT (niveau 3 of 4);

    • Kennis van ITIL, Microsoft-omgevingen, MS365, clouddiensten en/of webhosting (pré);

    • Analytisch vermogen en een gestructureerde manier van werken;

    • Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling;

    • Een proactieve en enthousiaste werkhouding;

    • Goede beheersing van de Nederlandse taal;

    • Rijbewijs B is een pré.

    • Afhankelijk van de organisatie waar je aan de slag gaat, kun je rekenen op aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals:

      • Een leaseauto of mobiliteitsregeling;

      • 13e maand, winstdeling en vakantiegeld;

      • Uitgebreid employee benefits pakket;

      • Hybride werkmogelijkheden met goede thuiswerkfaciliteiten;

      • Persoonlijk opleidings- en ontwikkelplan;

      • Inspirerende collega’s en een prettige werksfeer;

      • Uitdagende IT-projecten bij diverse klanten;

      • Veel ruimte voor groei, ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;

      • Deelname aan teamactiviteiten en uitjes.

  • Je werkzaamheden kunnen onder andere bestaan uit:

    • Het oplossen van eerstelijns en tweedelijns incidenten;

    • Ondersteuning bij Microsoft 365, Windows-omgevingen en clouddiensten;

    • Analyseren en documenteren van problemen;

    • Communicatie met eindgebruikers en klanten op een klantvriendelijke en duidelijke manier;

    • Meedenken over verbeteringen in IT-processen en dienstverlening.

  • De bedrijven waar je voor aan de slag kunt gaan zijn stuk voor stuk vooruitstrevende IT-dienstverleners met een sterke focus op kwaliteit, klanttevredenheid en medewerkersgeluk. Ze combineren technische expertise met een persoonlijke aanpak en bieden een werkomgeving waarin je wordt uitgedaagd én gewaardeerd.

Solliciteer en groei door.

VOLG ONS VOOR MEER!