Introductie

Krijg jij energie van het oplossen van (complexe) vraagstukken en heb je technisch inzicht? Vind jij het leuk om proactief mee te denken over verbeteringen en doe jij dit allemaal met een servicegerichte houding?

Organisatie

Onze opdrachtgever is een door technologie gedreven marketingbedrijf. Ze ondersteunen marketingmanagers met een mix van geavanceerde tech oplossingen. Bedrijf heeft bijna 1.000 marketeers, fanatieke klantenservice en een passie om iedereen te helpen om iedereen te helpen hun creatieve best te zijn. De IT-afdeling is hierin een belangrijke schakel tussen de software die het bedrijf levert en de klanten.

Functie

Als Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten wanneer ze vragen hebben over de software die onze opdrachtgever levert. Jij luistert goed naar wat de klant nou écht vraagt en weet als expert van het softwaresysteem de juiste oplossing te vinden en te delen. Je ziet ook waar de verbeterpunten van het systeem liggen, denkt graag mee hoe het bedrijf deze punten aan kunnen pakken en fungeert als vraagbaak voor al je collega’s. Je hebt daarin veel autonomie en bent je vrij om de juiste oplossing te bieden aan de klant.

Functie-eisen

  • Hbo werk- en denkniveau (door opleiding of werkervaring).
  • Technisch inzicht en grote affiniteit met techniek/software.
  • Kennis van complexe platformen en HTML/PHP-code kunt lezen.
  • Ervaring in een vergelijkbare branche of opleiding gerelateerd aan media, internet en e-commerce.
  • Je bent een echte puzzelaar en bent nieuwsgierig van aard.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift).
  • Oplossingsgericht, vindingrijk, creatief en communicatief zeer vaardig.
  • In staat om technische mogelijkheden duidelijk over te brengen en gewend om je werk goed te plannen en te organiseren.
  • Je levert kwaliteit en bent stressbestendig.

Aanbod

  • Een uitdagende baan met veel vrijheid en zelfstandigheid en een jong team met leuke en vakkundige collega’s.
  • Uitstekende beloning, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Omzet- en prestatie-afhankelijke bonus die kan oplopen tot één maandsalaris
  • Enthousiaste collega’s
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, opleidingsbudget, kennissessies en in-house trainingen
  • Tafelvoetbaltafel en Playstation 4 om soms even stoom aft e blazen
  • Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes, maandborrels, kwartaallunches en sport- en spelletjesavonden

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 202149302