Vacature:

Support Engineer

Informatie

💶 € 3250-€ 3600

🧭 Utrecht

🎓 Junior - Medior

🕔 40 uur

📝 Vaste functie

Solliciteer

✔ Uitdagende Werkomgeving

✔ Doorgroeimogelijkheid

✔ Professionele Ontwikkeling

Contact     

Charlotte

    • Ervaring met Oracle, NL/FR/EN;

    • Logisch denkvermogen en helpdeskervaring;

    • Goede communicatievaardigheden;

    • Affiniteit met IT, bij voorkeur ervaring;

    • Planning skills.

    • Werken binnen deze organisatie, een dynamisch bedrijf in de Retaildivisie, waar klantgerichtheid en kwaliteit centraal staan;

    • Krijg de kans om je professioneel te ontwikkelen door calls aan te nemen volgens overeengekomen S.L.A.’s en door het herstellen van dienstverlening aan klanten met behulp van scripts;

    • Monitor de voortgang van incidenten en informeer klanten over de status, waardoor fix tijden in overeengekomen S.L.A.’s worden nagekomen;

    • Neem de verantwoordelijkheid voor de Field Service planning, inclusief het inplannen van serviceverzoeken, prioriteren van calls, en bewaken van SLA-afspraken;

    • Draag bij aan projecten, zoals het inventariseren van problemen na systeemupdates;

    • Werk aan de ontwikkeling van relationele en operationele competenties zoals klantgerichtheid, mondelinge communicatie, analytisch vermogen, en initiatief;

    • Ervaar een werkomgeving die flexibiliteit waardeert;

    • Een competitieve salarisindicatie van € 3250 - € 3600, met ruimte voor onderhandeling op basis van marktwaarde. Graag horen ze jouw verwachtingen en bevindingen uit de markt;

    • Werk in een omgeving waar teamwerk centraal staat en waar de nadruk ligt op het gezamenlijk behalen van doelen;

    • Ontwikkel je vaardigheden in een omgeving die operationele nauwkeurigheid en kwaliteitsgericht werken waardeert;

    • Werk in een IT-gerelateerde functie met Oracle-ervaring en affiniteit met IT, waar logisch denkvermogen en helpdeskervaring worden gewaardeerd;

    • Zet je stressbestendigheid in om klanten op een efficiënte en effectieve manier te ondersteunen;

    • Gebruik je communicatievaardigheden om klanten te voorzien van standaard/eerste oplossingen en om effectief te communiceren met teamleden;

    • Krijg de kans om te groeien en je te ontwikkelen in lijn met de organisatiedoelen.

    • Aannemen en analyseren van calls volgens vastgestelde procedures;

    • Registreren van meldingen in systemen met de benodigde informatie;

    • Bewaken van de voortgang van incidenten;

    • Verantwoordelijk voor de planning van Field Service;

    • Ondersteunen bij projecten en systeemupdates;

    • Uitvoeren van overige werkzaamheden bepaald door de leidinggevende.

  • Deze organisatie, binnen de divisie Retail en het organisatieonderdeel B. Service, biedt een dynamische werkomgeving waarin de nadruk ligt op klantgerichtheid en kwaliteitsgericht werken. De organisatie waardeert stressbestendigheid, nauwkeurigheid, mondelinge communicatie, analytisch vermogen, initiatief, en flexibiliteit.

Solliciteer en groei door.