Vacature:

Support Medewerker

Informatie

💶 € 2400 - € 3000

🧭 Huizen

🎓 Medior

🕔 40 uur

📝 Vaste functie

Solliciteer

✔ Een team vol leuke collega's!

✔ Hybride werken

✔ Doorgroeimogelijkheden

Contact     

Charlotte

    • Teamspeler met zelfstandige werkhouding;

    • Afgeronde mbo ICT opleiding (min. niveau 3);

    • Communicatief vaardig, stressbestendig, klant- en servicegericht;

    • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;

    • Leergierig, je wil zelf veel uitzoeken en leren van je mede-collega’s;

    • Ervaring met Microsoft 365, Active Directory, Remote Desktop Servers, netwerktechnieken, Autotask, Azure, Windowsserver 2016, Windows 10 en 11 en VMware;

    • 1-2 jaar support ervaring, het liefste bij een MSP met <20-150 werkplekken/eindgebruikers van klanten;

    • In het bezit van rijbewijs B.

    • 40-urige werkweek, in overleg is 32-36 uur ook mogelijk.

    • Fijne werkplek met gezellige collega’s.

    • Leuke uitjes en wekelijkse borrels op vrijdag ter afsluiting van de week.

    • Persoonlijk ontwikkelplan en de mogelijkheid om certificaten te behalen na ongeveer 6 maanden tot een jaar.

    • Doorgroei naar systeem-/netwerkbeheer.

    • Gebruik maken van de poolauto wanneer jouw klanten onsite geholpen dienen te worden.

    • Thuiswerken in overleg na inwerkperiode.

    • Voornamelijk zal je vanaf kantoor verschillende klanten support verlenen en mag je vanaf dag één al veel doen, je bent namelijk gelijk Global Admin van alle klanten. Dit is zowel Eerste-, en tweedelijnsondersteuning maar ook derdelijns;

    • Beheer en onderhoud van de ICT-infrastructuur van klanten (remote);

    • Wanneer het incident niet op afstand op te lossen is dan dien je het op locatie bij de klant te verhelpen;

    • Bereikbaarheidsdienst eens in de 6 weken (één week).

  • Deze organisatie is deel van een grote ICT groep. Het is een Managed Service Provider gevestigd in Huizen. Al 20 jaar hebben zij ervaring met zakelijk netwerk-en systeembeheer en productiviteits vraagstukken.

    Je komt te werken in het support team, bestaande uit drie andere collega’s en een vestigingsmanager. Veel van hun klanten zijn al jaren klant en door o.a. goede support willen ze dat graag behouden. De klanten zitten voornamelijk in de regio Amsterdam, Utrecht, Almere en hebben ieder zo’n 50-150 werkplekken.

    De uitstekende werksfeer binnen dit team wordt verder aangewakkerd door de samenwerking met hoogwaardige A-merken, wat de leergierigheid en het enthousiasme in de groep bevordert.

Solliciteer en groei door.