Introductie

Vind jij het leuk om een team aan te sturen? Denk jij in oplossingen en ben je in staat prioriteiten te stellen en planningen te bewaken?

Organisatie

Onze opdrachtgever is producent van keramische bouw- en bestratingsmaterialen. Binnen Europa hebben ze tal van productielocaties en vestigingen, waaronder zo’n 30 in Nederland en ca 20 in België. Je werkt in deze rol als ICT-servicedesk medewerker voor de vestigingen in Nederland en België.

Functie

Als teamleider ICT-servicedesk ben jij met je team de redder in nood van veel collega’s. Je snapt precies wat jouw collega’s met IT-problemen bedoelen en je weet snel een oplossing te bieden. Naast je werk als meewerkend voorman aan de service desk zelf ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de tickets in het algemeen. Je bewaakt en stelt prioriteiten en je bent eerste aanspreekpunt voor escalaties. Je werkt vanuit je standplaats Zaltbommel, maar je zal ook regelmatig locaties bezoeken om daar ICT-gerichte service te verlenen.

Via de telefoon en ons ticketsysteem komen meldingen binnen die je naar tevredenheid oplost. Natuurlijk registreer je alles netjes en zorg je dat er bij complexe problemen een ICT-beheerder wordt ingeschakeld.

Wat doe je nog meer:

  • Je stuurt de Nederlandse Service Desk aan;
  • Bepaalt prioriteiten binnen de service desk;
  • Je analyseert en rapporteert trends;
  • Je de-escaleert situaties indien nodig;
  • Je monitort de netwerkinfrastructuur en server infrastructuur incl. virtualisatie laag (VMware);
  • Je zorgt voor netwerk connectiviteit op de werkplekken;
  • Je ondersteunt bij onderhoud aan de server infrastructuur;
  • Ook ondersteun je bij ICT projecten.


Functie-eisen

  • Je hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding ICT / IT
  • Enkele jaren ervaring in het aansturen van een IT-service desk organisatie
  • Kennis van geautomatiseerde systemen en mobile devices;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met Office 365, Windows 10, Windows Server, Active directory en netwerk topologie is een pré;
  • Natuurlijk ben je analytisch, communicatief strek, klantgericht en kun je goed plannen en prioriteiten stellen.

Aanbod

  • Dienstverband voor 40 of minimaal 32 uur
  • Goed salaris passend bij de functie.
  • 24 vakantie- en 13 ATV dagen;
  • Bedrijfsauto op basis van leasing behoort tot de mogelijkheden;
  • Mogelijkheid om 1 dag in de week thuis te werken;
  • Laptop en smartphone;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een professionele nationale en internationale omgeving;
  • Producten met belastingvoordeel zoals een (elektrische) fiets, privé computer, weekend weg of tablet;
  • 3% eindejaarsuitkering;
  • 8% vakantiegeld;
  • Personeelsverzekeringen met collectiviteits kortingen;
  • Een goede pensioenregeling via het pensioenfonds voor de bouw bpf.


Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd in deze vacature? Meer vragen? Bel ons op 020-2149302 of stuur direct jouw CV naar charlotte.wiringa@born-it.nl.

Sollicitatie

Charlotte Wiringa +31 202149302